måndag 29 juni 2009

Överflöd



Skulle alls inte blogga, men överflödet slog emot mig när jag öppnade dörren i morse.
Nevadan är bara så fantastisk. tyvärr verkar alla blommor blomma samtidigt, men jag vet att hon återkommer då och då och senare med ett nytt flor, då lite mer rosa. Här och nu:





Blir lite ängslig: Allt blommar överallt o samtidigt. 14juli ska jag ha trädgårdsvisning. Stark sol, hög temperatur, vindigt, det driver på liksom. Håll in! Vänta ! Lämna kvar lite till sen! snart måste jag börja vattna. Men nu ska jag njuta! Ha det underbart!

7 kommentarer:

  1. Visst är det just nu ett överflöd av många slags blommor, men rosorna och pionerna tar nog priset just nu!
    Inte tror jag att din trädgård står och faller med en ros som ev har blommat över;))!
    Lycka till med visningen!/Anja

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte heller blogga, men det är ju så kul! Ser fram emot att få återse din trädgård, den är säkert på topp då vi kommer. Ha det gott i värmen!

    SvaraRadera
  3. Lovely Nevadan Rose cloud photo ... seems to float. Beautiful bush. I am confused is pawn the same as peony?

    SvaraRadera
  4. Tänk vad lyckligt lottade vi är som har en trädgård att pyssla i :) Det finns nog mycket kvar att njuta av vid din trädgårdsvisning....Lycka till.
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera
  5. Pawn came up in translate.google.com... in comments and on other blogs. I was wondering what it meant but most likely just an error. I just love that top rose photo!

    SvaraRadera
  6. @ Carol:
    peon is pawn and it was probably only part of the word that was being translated.

    Hiya Lillebeth:
    I'd love to sit down on one of those chairs, next to the ghostly lady.

    SvaraRadera
  7. Underbara vita skönheter – njut allt du kan!

    SvaraRadera